Monday 12 November 2012

I AM A LEADER TO YOU?

Assalamualaikum wbt dan slmt slmt slmt sumer..hehee..
Kali ni x tahu lah nak rase sayu atau hepi-go-lucky cam biase2.tapi mmg penuh kesedaran la.apapun saya rase mcm x percaya.bukan nak riyak tapi cuma nak kongsi.mmg la mnde ni mungkin biasa je cuma gitulah kan.hehee.saya da jadi kiranya mcm k.zainab la.emm,gane nk kate ye.kiranya mcm pemangku naib presiden majlis perwakilan pelajar la.sebelum ni saya jadi mpp form je tp dlm sijil dye tulis ajk.entah,x fhm jugak tp buat2 fhm la.bila dipilih tu,kdgrn mmg bergempa bilik rujukan ilmiah dgn suara awok2 ni.saya pun rase mcm ada batu besar yang mghempap bahu.pastu saya rase malu so saya tutup la muka dengan tudung.tulah.huhuu.

saya nak beritahu satu rahsia.syhhh,jg baek2 tau.hehee.bkn rhsia mane la.saje je.saya nak beritahu y saya suka sgt mikrofon. - - - - -" hehee,x tahula nk ckp mcm mana tp bila sy nmpk mikrofon sy rasa mcm nk guna je.sy mmg suka duduk dpn org ramai.(bkn market okepp!) cuma tunjukkan diri saya yang aq ialah Amyrah Aina bt Mohd Zamri sdg berdiri dpn kamu sume.okepp,kmbali k topik asal.jujur sejujurnya saya rase mcm nilah kan,

"aq ni betul k x?"
"mmg aq k y dpilih?"
"okepp.okepp.mmg aq nk mmg cita2 tp mmpu k aq gls amanah ni?"
"aq kna buktikan aq boleh.jgn lupa fkta y aq x smpurna tp kna jd lbih baik dr skrg."
"kwn2 aq tu mmg pcaya kat aq k?wpun aq bkn la seorg leader y baek utk dyorg?"

humm,mcm tu la.kdg2 saya x boleh lepas jugak dari prsn bengang-marah-geram-sabar-eei,bengang lagi-sabar lagi-sabar-geram-x boley2,kna sabar.cth: masa jmuan.saya ingatkan nak buat mcm ad protokol.kononnya ad bacaan doa n start makan ramai2.tp.tp,tp,budak2 llaki buat bolokss dgn mkn jew.waa,geram2.syp.sabar.pastu budak2 prmpuan pun da blik gitu jew.uikss,tsirap darah.haii.hati sabo la.pastu sy pun fikir2 balik yelah x boleh jugak kn nk kontrol sbb saya pun tgh sibuk dgn kek2 dgn koktel lagi..huu..kwn2 plis percaya kat sy.sy jnji sy akan buat y terbaek utk form kita.insyaAllah.expect the unexpected!

# AKAL Y BETUL+STRATEGI+KERJASAMA+SAYANG KAWAN2+USAHA+TAWAKAL+SUCCESS/FAIL(kalau fail kembali pada asas iaitu akal y betul n sihat) #

okepp la.setakat ini sahaja.publish!