Friday, 21 December 2012

CUTI-CUTI MALAYSIA . . .

SELAMAT MALAM
ini post kedua..hehe,,
 
okepp nak cite.baru2 ni my family n i bercuti ke Gambang Waterpark
budak2 ni y mangat sgt nk maen air.
my moher n i?tgk je lha.kelip?.muahaha.
tapi yang menjengkelkan saya...
(oops,jgn terasa ya,tolong!)
sebagai perempuan saya malu betul tengok org y mndi mnda nie..
saya pasti Melayu.kalau melayu mesti Islam un.freehair?
ada y pkai tudung tapi baju masyaAllah!
bkn sy ni suke kritik tapi Allah perintahkan kita agar pakaian y kita pakai mestilah tidak JARANG, KETAT sehingga mnmpkkn BENTUK, WARNA kulit kita.duduk kat situ mmg r mcm2 ragam orang kite boleh tgk.
nilah sbnrnya y sy btul2 x suke bile jln2.huhu.

1. sbhgn pngunjung2 lsung x ttup aurat.lelaki ppuam same je.biarpun pakai tudung,baju lengan pjg,sluar pjg. tapi bile keluar mesti melekap baju tu pd badan.isy2.kdg2 mnde ni jd mngaibkan sbb ad y nmpk blipat2 perut.mmalukan.bkn nk cerita buruk tapi camtu lah.lagi,ada org cina kot siap pakai s****** d**** saja bjln2 dpn org rmai.mmg kena jaga mata.bdk2 llaki siap pkai boxer j.ppuam?masya Allah.malu malu..
2. bcampur gaul skali lelaki ppuam.lgsung tade halal haram.bgelumang dalam air.isy2.hmm.

tu jelah nk cite.
muslimat2, tlg r jg diri sdiri.
#tata#