Friday 21 December 2012

DAH DAPAT RESULT PMR . . .

#Assalamualaikum#
ya Allah, aku bersyukur padaMu atas kurniaan nikmat Mu ini,
apa yang telah aku sentiasa doakan telah Engkau makbulkan.
,,,Alhamdulillah,,,
 
*dari kanan: aishah,SAYA,mirah syer,afifah,
haziq(nephew mek yah-tukang amik gmbr),hakim(adeq mirah syer)*


*SAYA,mirah syer,afifah*
 
*budak2 9A ngan ibu bapa n guru2*
 
terus terang,keputusn PMR sekolah kami taun ini amatlah mengecewakan.
tapi,
saya percaya kami dah buat yang terbaik (cikgu2,ibu bapa,calon2)
apa nak buat,semuanya takdir yang Allah tentukan.
perasaan saya?
sedih dan gembira.
sedih sebab guru2 nampak sedih.yelah taun nilah taun y pling byk mngeluarkan belanja.tapi 9 orang shj y mdpt 9A bbnding taun lps 30 orang.tulah.camne cg tak sedih. kwn2 y tersayang pun menangis sebab tak dapat keputusan yang diharapkan.tape2, kwn2.sy syg korang sume.tak snggup tgk korang nangis.huhu.=="
ni baru pmr.spm lah y kite nk tgk.mmg r grm jgk dgn org y tak bertanggungjawab y mngate form kitorang.aii kitorang tak mintak jadi camni r.hukhukhuk.
gembira sebab apa yang saya harapkan dimakbulkan.alhamdulillah.mgkin ada kebaikan mgkin jgk ada kburuknnya.wallahualam.
"...tetapi boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu padahal ia baik bagimu,dan boleh jadi kamu menyenangi sesuatu padahal itu tidak baik bagimu.Allah Mengetahui sedang kamu tidak mengetahui." al-Baqarah: 216
 
sebenarnya banyak sgt2 y sy nk cite tp lupa.hehe.
_tata_