Sunday 18 November 2012

NO SAD FREN !


Assalamualaikum.hyep sume!haha.hyper excited pulak.tu la.
perut da kenyang lepas baham gajah seekor tadi. ==' 
:p gura jela.sarapan pagi ini ialah roti canai import n air teh y dibuat oleh saya.huu.nak harapkan bebudak tu?x payah.sibuk maen playstation jew dari tadi.si kembar tu pulak da pun dihantar ke rumah pengasuhnye semalam.lagipun kakak la-dahla sulung-yang patut buat mnde2 nie un?(taim rajin!hoh0o...) okepp,kamu semua kena la ucap tahniah kat saya ya. kenapa?haha.nila nak cite.waa,myrah aina da pun berjaya post terbanyak pada bulan November.yuhuu.(tepuk,tepuk).terima kasih sumer.tanpa kalian siapalah saya.buat peminat2 saya teruskan menyokong saya.buat mak cik dewan makan..bla~bla~ ....[uikss,da berbolakss serokss ni. -,-]
tulah,da xde kerja.nanti skul da bukak mana ada mase nk post2 camni.nilah masanya.show time!sejibik macam The Incredibles un?semalam x mkn nasi sebab adeq2 sibuk dgn ps.kakaq pulak sibuk tgk citer indon kat youtube.haha.Ajun Perwira berlakon.cite Love is Brondong.cite klakow2.so semalam goreng fries je utk diorang.tambah pulak dengan sos cili+mayonis.wahh,delicacies!

Saya da tengok blog seorang kawan ni.dye pun blogger tegar jugak.macam saya.tapi x sekronik saya la.hehee.dye ad post psl nk pegi Mekah.waa,saya pun ad simpan jugak impian tapi kena tahan.sebab skrg ni hidup masih perlu bajet.(maksud: belum ada rezeki laa..) dahle tgh buat rumah laen.mesti la perlu bajet y high lagi tinggi lagi melambung dan gemilang.baru2 ni ikut la mama n abah gi kedai y jual2 mozek n tile.hehee.terserempak dengan budak kaka.he was astonished.i'm still relax n take it easy.i do dunno so he dunno jugak la.siapa?haha.budak biase je.biase la un jumpe budak2 skul kat kedai.tarapapa la.saya budak baek.isyy.da melalut.tula,bile tgk hrga satu tile, "oo,murah.RM 15." tapi,kalau da nak pasang 100 keping? 
"woo,mahal!RM 1500!"   
tulah cakap.mana nak korek duit tu?adeq2 pulak skul al-amin.(sekolah swasta) lagi la perlu duit.belum masuk nak bayar bil lagi.barang2 keperluan rumah lagi.hisyy,da mcm saya pulak y jadi ketua rumah yekk?tape2,saya boleh sabar lagi.bukan masanya.bukan bajetnya.haha.mmg la impian setiap orang islam nak pergi rumah Allah.ada la hikmahnye tu kalau x smpt lagi nk pegi un?kalau ada rezeki ada la.insyaAllah.takkan lari gunung dikejar.sabar2. *Nur Afifah Abd Aziz* aq mau ikutin kamoo dong.jangan tinggalin aq.yukk,kite pegi sana sama2 ya.(hehee,Abang Ajun ajarin aq nih. :P)

Subhanallah! indahnyer~ impianmu,impianku jugak!

nk sambung tgk cerita pulak ni.biasakk la youtube mmg suka lekat2.line x molek kowt.pape jela.tata!