Thursday 29 November 2012

INGAT 2 LUPA 2 !

(srushh..srushhh...-haa,letihnye!-blink blink!! waaaa...)
haha.dialog di atas cuma lakonan semata-mata.

Assalamualaikum!da hilang semua karat kulat kekotoran di belog ku ini akhirnye.tulah.da lama tinggal.isyy..isyy...


Ingatlah DUA dan lupakanlah DUA,
ingatlah kebaikan orang padamu dan kejahatan kamu pada orang,
lupakanlah kebaikanmu pada orang dan kejahatn orang pada kamu.

humm,dalam maksudnya kan.fikir-fikirkan.sebenarnye cara ini cara yang baik untuk mendidik diri dan menjaga hati.memang kita ada buat baik dan jahat pada orang.memang orang buat jahat dan buat baik pada kita.apa?tade?haha.tak percaya la saya kalau kamu kata tade.maybe ada.special cases. bwahahaha. ^,^
saya pun camtu juga.tak kirala sape2 pun.(eleh,nak tahula tu!mana boleh bagitau.) saya pun ada jugak tak bertegur dengan kawan saya.haha.macam2.emm,tatau la nak cakap camne.
tapi saya da janji nak kol dye.nak minta maaf.nak terus terang.dll.namun masa tidak mengizinkan.(kedit juga!) baru2 ni saya nampak dye.masa nak hantar adeq2-asyraaf n zaiem- pergi kem kat MTT. maahad tahfiz wat tarbiyah kat kuala terengganu.saya tak pasti la kalau dye nampak k tak saya tapi mmg saya nampak la dye.nk tegur taboley sbb kitorang jauh.huu..
kawan2, saya nak lupe kjhtn(upss,hehe!) korang pada saya.kalau ada la.kebaikan korang akan sentiasa tersemat di kalbu.
haha.hehe.huhu.uhuk uhuk! =='

makasih ya buat kengkawan yang wish beday kat saya lam fb or sms.ketahuila kwn, myrah aina mmg da x buke fb.so ape progress i dunno la!
so setakat ni jela.fikir2 la yekk.tata!