Friday 16 November 2012

PENGHIJRAHAN INI ! =,=

Assalamualaikum dan salam penuh barakah.
Hehee, tak lupa la.semalam kan kita sambut Maal Hijrah.1 muharam.buku amalan yang lama da pun ditukar kepada buku yang baru.sempena maal hijrah ni,(emm,bukan kot.sbb nk amik aura 'islam is the way of life' tu la.hehee.) saya pun da buat penghijrahan.x besar kot.tapi saja la un.


  • kurangkan facebooking. entah la.tapi bile fikir2 saya rasa cam banyak mnde2 y x bawa apa2 manfaat la melalui fb tu.hmm,mnfaatnya boleh eratkan silaturahim.pepun kena tahan jugak.da xnak la fb.dulu x buka sbb nk fokus pmr.ni lps habis pmr tibe2 cam mbazir pulak masa.skrg ni saya da buat mnde2 y saya x pnh buat lam fb.hehee.. ^^
  • korang x rase  pelik ke tgk alignment post ni?haa,ni pun satu penghijrahan tau.hehee.saje la nk tukar angin.da tukar pun blog nie punye template.mmg la ade wrna pink skit un tp xpe hijau pun ad jugak tu.
  • lagu lam blog ni pun saya da tukar.da xnak la letak lagu2 camtu kat blog.hehee.kalau ikutkan saya still dengar tapi biar la orang yang lwt blog ni dpt dgr apa y best skit un.
Semalam jugak my family n i pergi mesra mall.saja.pegi beli groceries.mula2 ingatkan nak pegi popular jugak.iye la.nk tgk buku2 form 4.tapi abah x setuju.knape?entah la.waahh,jeles betul ngan budak2 nih.(adeq2 y sume lelaki!)dyorang dpt ps2.maen game.suka la.wa wa wa.nak beli buku.takpe2.
setakat ni jela pembaca2 sekalian.(kalau ada orang baca la un!)nanti giliran asyraaf pulak bukak laptop ni.hisyy.tata...